gray --不是黑,也不是白,不是光明也不是黑暗。

somewhere - 桑島法子

Somewhere in the world
Somewhere in the dark
I can hear the voice that calls my name
Might be a memory
Might be my future
Might be a love waiting for me

在这个世界的某个地方
在黑暗中的某个地方
我能够听到一个声音在呼唤着我的名字
可能是一场回忆
可能是我的未来
也可能是一份等待着我的爱情

Rock me gently
Hug me tenderly
'Til the morning breaks, night fades away
I've spent my time in vain
Trapped inside pain
Don't let me down
Help me see the light

轻轻地摇晃我
温和地拥抱我
直到黎明的来临,黑夜渐渐远去
我在空虚中度过我的时间
陷入了痛苦之中
不要丢下我一个人
请帮帮我,让我能够看到那光明

Feeling bitter and twisted all along
Wading through an empty life too long
I close my eyes
Listen to the wind
Longing to belong to a higher place

一直都感觉到痛苦和惊惶
那些感觉始终完全填满了空荡荡的生命
我闭上我的双眼
倾听着风的声音
渴望能够到达一个更高的地方

Let me hear your voice
Let me be with you
When the shadow falls down upon me
Like a bird singing
Like a breeze blowing
It's calling me
Somewhere in the world

让我能够听到你的声音
让我和你在一起
当那阴影降临在我的身上
像一只鸟一样歌唱
像一阵微风一样轻抚
那是在呼唤我
在这个世界的某个地方

评论

© 深红 | Powered by LOFTER